ontdekdewereld.reismee.nl

USA- Miami

USA:Miami:1/1 t/m 4/1 2009

Oorspronkelijk waren we hier voor een korte overstap van 1 nacht, nu door onszelf verleng met 2 nachten.Miami Beach.Als je van´gezien willenworden´houd,shoppen in wagelijk dure winkels,partyen houd,party gangers,drinken,op het strand liggen, drinken,je mede dorm gasten wakker wilt houden gedurende de gehele nacht,moet je hier absoluut komen!!!! Wij dus niet, en we waren dan ook blij dat we hier weer weg gingen.We zullen er niet teveel over uit wijden, maar het hostel was de meest vreselijke hostel sinds onze inmiddels 9 maanden reizen... Even aan het strand liggen was lekker, de warmte heerlijk,maar dan waren we ook wel uitgekeken.Een kleine botanische tuin, en een heel indrukwekkend Joods herdenkings Monument over de 2e wereldoorlog was het enige wat we hier´gedaan´hebben.ook vonden een leuk klien Spaans straatje waardoor je je even in Europa waant. Op de 4e maken we onze weg weer naar het vliegveld.We zijn er weer ruim op tijd, het blijkt ook nu weer nodig.Lange rijen bij America Airlines,vele zuchtende mensen.Het personeel achter de incheckbalie´s schijnen ook niet veel zin meer in hun werk te hebben. Bij de veiligheidscontrole staat een nog langere rij.Maar wij hebben ´geluk´,wij backpackers worden er weer eens uitgelicht!We moeten onze spullen in een rode bak doen ipv de bruine die iedereen gebruikt, en mogen vooraan ineen rij.De tas en schoenen worden gecheckt voor drugs en voor we het weten zijn we er vliegensvlug doorheen. En om 0930 stappen we voor de 32e keer tijdens onze reis een vliegtuig in.....